Παρά την αισιοδοξία, οι διαπραγματεύσεις της ΠΝΟ με τον υπουργό Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλη δεν οδήγησαν σε λύση της απεργίας.
Ο κ. Μουσουρούλης συναντήθηκε με εκπροσώπους των ναυτεργατών, ωστόσο καμία από τις δύο πλευρές δεν έκανε πίσω και σύμφωνα με τους ναυτεργάτες δεν δόθηκε καμία ικανοποιητική απάντηση στα αιτήματά τους.
Αυτό σημαίνει ότι η απεργία θα συνεχιστεί μέχρι τα ξημερώματα της Τετάρτης και οι ναυτεργάτες θα συνεδριάσουν την Τρίτη για να καθορίσουν τη στάση τους.
Ο υπουργός έστειλε τελεσίγραφο, ζητώντας να σταματήσει η απεργία μέχρι την Τρίτη.
"Περιμένω τη λήξη της απεργίας από την ΠΝΟ. Σε άλλη περίπτωση, η κυβέρνηση θα λάβει τις αποφάσεις της" δήλωσε ο κ. Μουσουρούλης μετά το τέλος της συνάντησης.
Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει πλέον το ενδεχόμενο της επίταξης.
Οι απεργιακές κινητοποιήσεις της ΠΝΟ συνεχίζονται για πέμπτη ημέρα.
Λίγο μετά από τις 6 τα ξημερώματα κατέπλευσε στον Πειραιά το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Φαιστός Palace», το οποίο μετέφερε νταλίκες φορτωμένες με ευπαθή αγροτικά προϊόντα από την Κρήτη.
Ήδη πάντως, άρχισαν να εκδηλώνονται και οι πρώτες αντιδράσεις από την πλευρά φορέων που θίγονται από την απεργία: ο Σύνδεσμος Εμπόρων Κεντρικής Λαχαναγοράς Αθηνών επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ότι ήδη "έχει αρχίσει να παρουσιάζει ελλείψεις η αγορά".
ΠΑΣΟΚ: "Να συνεχιστεί ο διάλογος"
Tην ανάγκη να συνεχιστεί ο διάλογος της κυβέρνησης με την ΠΝΟ και όλους τους φορείς της ναυτιλίας ώστε να βρεθούν κοινά αποδεκτές λύσεις στο θέμα της απεργίας των ναυτικών, υπογράμμισε το ΠΑΣΟΚ σε ανακοίνωσή του.
Επίσης, σημείωσε πως πρέπει να υπάρξει διάλογος μεταξύ των ναυτικών και των επιχειρήσεων του κλάδου για την καταβολή των δεδουλευμένων στην ακτοπλοΐα και τις νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
ΔΗΜΑΡ: "Να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα των ναυτικών αλλά να λήξει και η απεργία"
"Ο διάλογος Υπουργείου Ναυτιλίας - ΠΝΟ, μπορεί και πρέπει να καταλήξει σε αντιμετώπιση των προβλημάτων των ναυτικών και σε λύση της απεργίας", σημειώνει η ΔΗΜΑΡ στην ανακοίνωσή της συνεχίζει:
"Είναι αδιανόητο εργοδότες να οφείλουν δεδουλευμένα έξι μηνών. Το ελληνικό δημόσιο οφείλει να εξοφλήσει τις οφειλές του για τις άγονες γραμμές και, αμέσως, να πληρωθούν οι ναυτικοί. Τα προβλήματα της ακτοπλοΐας δε λύνονται όσο αφήνονται 'κάτω από το χαλί'" τονίζει η ΔΗΜΑΡ.
Πηγή news247
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου