.
Πηγή: iefimerida.
Την πανάρχαια ινδική παράδοση της πολυανδρίας, του να είναι δηλαδή μια γυναίκα παντρεμένη με περισσότερους από έναν άντρες, συνεχίζει η 21χρονη Ράτζο Βέρμα. Μόνο που, στο δικό της χωριό, συνηθίζεται οι άντρες να είναι αδέλφια μεταξύ τους.
«Λαμβάνω περισσότερη προσοχή και αγάπη από τις περισσότερες συζύγους εκεί έξω. Κοιμάμαι κάθε μέρα με ένα διαφορετικό σύζυγο. Αν και δεν έχουμε κρεβάτια. Απλά απλώνουμε κουβέρτες στο πάτωμα. Άλλωστε αυτό, το να δεχτώ και τα πέντε αδέλφια ως συζύγους μου, ήταν κάτι ήξερα ότι πρέπει να κάνω. Η μητέρα μου ήταν παντρεμένη με τρία αδέλφια».
Αυτό δήλωσε στην βρετανική εφημερίδα Sun η 21χρονη που ζει σε ένα δωμάτιο μαζί με τα πέντε αδέλφια και τον 18 μηνών γιο της. Του οποίου εννοείται πως δεν ξέρει ποιος είναι ο πατέρας.
Όσον αφορά το αν ο Γκιντού, ο πρώτος της σύζυγος (σ.σ. ο μόνος που αναγνωρίζει επίσημα ο νόμος), αισθάνεται ζήλια, εκείνος δηλώνει «Κάνουμε όλοι σεξ μαζί της, αλλά δεν ζηλεύω. Γιατί και εκείνη δεν δείχνει ότι προτιμά τον έναν από τον άλλο. Είμαστε μια χαρούμενη οικογένεια».
Η συγκεκριμένη πρακτική, που ήταν κάποτε πολύ διαδεδομένη στην Ινδία, έχει περιοριστεί αυτή την στιγμή στα χωριά που βρίσκονται στους πρόποδες των Ιμαλαίων και στο Θιβέτ. Και μπορεί η προέλευσή της να είναι θρησκευτικού χαρακτήρα, αλλά ο σκοπός της είναι καθαρά πρακτικός.
Το να διασφαλίσει δηλαδή ότι θα παραμείνει η καλλιεργήσιμη γη εντός οικογένειας. Καθώς επίσης να εκτονώσει το πρόβλημα της έλλειψης νυφών στις συγκεκριμένες περιοχές.
«Λαμβάνω περισσότερη προσοχή και αγάπη από τις περισσότερες συζύγους εκεί έξω. Κοιμάμαι κάθε μέρα με ένα διαφορετικό σύζυγο. Αν και δεν έχουμε κρεβάτια. Απλά απλώνουμε κουβέρτες στο πάτωμα. Άλλωστε αυτό, το να δεχτώ και τα πέντε αδέλφια ως συζύγους μου, ήταν κάτι ήξερα ότι πρέπει να κάνω. Η μητέρα μου ήταν παντρεμένη με τρία αδέλφια».
Αυτό δήλωσε στην βρετανική εφημερίδα Sun η 21χρονη που ζει σε ένα δωμάτιο μαζί με τα πέντε αδέλφια και τον 18 μηνών γιο της. Του οποίου εννοείται πως δεν ξέρει ποιος είναι ο πατέρας.
Όσον αφορά το αν ο Γκιντού, ο πρώτος της σύζυγος (σ.σ. ο μόνος που αναγνωρίζει επίσημα ο νόμος), αισθάνεται ζήλια, εκείνος δηλώνει «Κάνουμε όλοι σεξ μαζί της, αλλά δεν ζηλεύω. Γιατί και εκείνη δεν δείχνει ότι προτιμά τον έναν από τον άλλο. Είμαστε μια χαρούμενη οικογένεια».
Η συγκεκριμένη πρακτική, που ήταν κάποτε πολύ διαδεδομένη στην Ινδία, έχει περιοριστεί αυτή την στιγμή στα χωριά που βρίσκονται στους πρόποδες των Ιμαλαίων και στο Θιβέτ. Και μπορεί η προέλευσή της να είναι θρησκευτικού χαρακτήρα, αλλά ο σκοπός της είναι καθαρά πρακτικός.
Το να διασφαλίσει δηλαδή ότι θα παραμείνει η καλλιεργήσιμη γη εντός οικογένειας. Καθώς επίσης να εκτονώσει το πρόβλημα της έλλειψης νυφών στις συγκεκριμένες περιοχές.
Πηγή: iefimerida.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου